POLITICA DE RETURNARE

Ochelarii Revan pot fi returnați în termen de maxim 14 zile de la data achiziției.

Se acceptă returul dacă se îndeplinesc următoarele condiții:

  • Să nu fie rupt sigiliul de securitate și eticheta de retur de pe produs.
  • Atât produsele, cât și accesoriile nu trebuie să prezinte urme folosire, uzură sau deteriorare;
  • Coletul să conțină toate accesoriile primite de destinatar (carcasă, lavetă din microfibră.

Sigiliul de securitate va veni aplicat pe produs împreună cu eticheta ce conține informații despre procedura de retur. Folosim această metodă de securitate deoarece dorim să oferim o experiență asemănătoare celei dintr-un magazin fizic, unde clientul are posiblitatea să analizeze produsul cât mai detaliat. De asemenea, cu ajutorul acestor sigilii de securitate putem preveni comenzile rău intenționate.

Exemplu sigiliu de securitate + etichetă retur:

În încercarea de a fi cât de expliciți posibil, pe eticheta de retur este scris ca titlu, cu roșu, bold : ”A nu se îndepărta în caz de retur”. Pentru a evita situațiile neplăcute vă rugăm foarte mult să citiți eticheta de retur de pe produs și în niciun caz să nu o rupeți decât dacă sunteți sigur că păstrați produsul. 

Sigiliul de securitate va avea o serie unică pentru fiecare client. Spre exemplu, în poza de mai sus are seria RVN00377. Sigiliul de securitate va fi aplicat pe absolut orice produs din gama noastră, inclusiv Revan Posture Corrector. 

Dacă sigiliul și eticheta sunt rupte nu vom putea accepta returul. 

Produsul returnat va fi analizat și dacă se îndeplinesc condițiile prezentate mai sus, îți vom oferi banii înapoi sau vei primi o nouă pereche de ochelari, după caz.

Costurile de transport sunt suportate de client. Se rambursează doar valoarea produsului.

Completează formularul de mai jos pentru a solicita returul unui produs