CONDIȚII DE RETUR

Ochelarii Revan pot fi returnați în termen de maxim 14 zile de la data achiziției.

Se acceptă returul dacă se îndeplinesc următoarele condiții:

  • Atât produsele, cât și accesoriile nu trebuie să prezinte urme folosire, uzură sau deteriorare;
  • Coletul să conțină toate accesoriile primite de destinatar.

Produsul returnat va fi analizat și dacă se îndeplinesc condițiile prezentate mai sus, îți vom oferi banii înapoi, vei primi un cod de reducere cu valoarea comenzii sau vei primi o nouă pereche de ochelari, după caz.

Costurile de transport sunt suportate de client. Se rambursează doar valoarea produsului.

CUM SOLICIȚI UN RETUR

1. IMPORTANT: returul se poate solicita doar din cadrul contului tău de client.

După comandă fiecare client primește un email cu username-ul și parola generate automat.

Te rugăm să le folosești pentru a te loga în contul tău de client.

Dacă nu mai găsești acel email îți poți reseta parola aici cu emailul folosit în comandă.

Emailul cu informațiile despre cont arată așa:

2. După ce te-ai logat în cont poți vedea detalii despre comenzile tale la secțiunea COMENZI:

Dă click pe comanda dorită și alege produsul sau produsele pe care dorești să le returnezi:

3. După ce ai trimis solicitarea o poți vizualiza la secțiunea CERERI DE RETUR:

Vezi instrucțiunile din imaginile de mai jos pentru detalii complete.

Îți mulțumim!

Cu stimă,
Echipa Revan